Administració de finquesAssessorament, Control, Tramitacions, Manteniment
L'administració de finques és una qüestió de confiança. Amb nosaltres trobarà un equip altament qualificat que el podrà assessorar en qualsevol problema o dubte que li pugui sorgir sobre la seva comunitat.
L'assessorarem amb molt de gust sobre qualsevol oferta per a l'administració de la seva Comunitat de Propietaris de manera gratuïta i sense compromís.
Els nostres serveis
01
Control de despeses
- Elaboració del Pressupost Anual de Despeses
- Realització del pressupost
- Desviacions pressupostàries
- Liquidació anual de despeses i ingressos
- Comprovació dels pagaments
- Comptabilització d'ingressos i impagats
- Distribució de despeses i obtenció del saldo
- Control i pagament de totes les obligacions econòmiques (periòdiques i de caràcter excepcional) adquirides per la Comunitat
- L'emissió i gestió de cobrament de rebuts
- Els rebuts són enviats al banc a través d'internet.
- Control d'impagats, amb seguiment telefònic i etc
02
Manteniment i conservació de finques
- Disposem de mitjans tècnics i humans per al manteniment i conservació que pugui precisar la seva Comunitat
- Sol·licitem pressupostos
- Tramitem tots els informes tècnics que calguin
03
Juntes de propietaris
- La confecció de les convocatòries de Juntes
- Generals, ordinàries i extraordinàries
- Redacció i enviament a tots els propietaris de les actes de les juntes i la seva transcripció al «Llibre d'Actes»
04
Assessorament jurídic i laboral
- Contractem els serveis de lletrats especialitzats en la propietat horitzontal
- Donem assessorament laboral per als empleats de la comunitat
- Confecció i pagament de nòmines
05
Tramitació de sinistres
- Comunicació i contacte amb la cia asseguradora
- Seguiment continu fins a la resolució de la incidència
06
Sales de reunió per Juntes
- Posem a disposició de les Comunitats la nostra sala de junte.